joi, decembrie 30, 2004

Dragut

In clipa asta incerc sa nu am draci ieri am iesit afara din casa prima zi de cand am venit stiam ca alba nu e asa de saracita,insa de 30 de minute mi-au furat celularul la posta si aveam si poze de la paris si italia +nr toate pe el............................
incerc sa privesc de deasupra ce 184 de euro.(era la oferta ca aici sunt mai scumpe)
l-am pus in buzunar pentru un minut sa imi scot banii.ii trimiteam lui ciprian de la cj pt tabloul facut lui tata de onomastica si aveam pe sms adresa lui.cand de face brusc coada de 3 baieti .nu le-am dat atentie ,dar pe cand sa iau telefonul ia-l de unde nu-i si acum sa vad daca am prin bagaje codul telefonului macar sa il blochez,chit ca ma stept ca la gsm shop sa il deblocheze.Totul se plateste
am iesit sa sun si a intrat mesageria,dar parandu-mi ca sunt in magazinul de haine de peste drum am mers la ei si m-au lasat sa sun la nr meu,dar curios telefonul meu spunea ca e inchis.
important e ca a trecut puroiul si abcesul maselei care era oribil.sa fie asta pretul?!....
merg sa ii povestesc mamei si lui francesco,daca mai vine maine la bucuresti sa nu ma mai sune pe celular ca imi deschid frecventa telepatica primele 5 minute ale fiecarei ore de la 7 la 9 si de la 19 la 21 .
te salut cu ..bine si la buzunar.tine mana .fii pe faza.Romania e ..varza!
sa auzim si de bine!

Niciun comentariu: