marți, noiembrie 22, 2005

CĂ‚TEVA CUVINTE DESPRE FERICIRE

CÂTEVA CUVINTE DESPRE FERICIRE: "Au fost oameni în viata mea care mã iubeau, mã iubeau mult; si o arãtau: erau gata - oho! - sã se arunce-n foc; o credeau, o arãtau si erau absolut convinsi. Eu, însã, nu eram atât de convins. Pentru cã eu ziceam: Vreau sã vãd cât timp va dura. Si n-a durat... Ba, mai mult chiar, adesea s-a schimbat în contrariul: ura, rãzbunarea. De ce ? Pentru cã oamenii nu prea stiu ei cum se transformã lucrurile dintr-unul în altul. Eu, însã, am studiat acestea. Deci, când cineva este înflãcãrat foarte, si-mi aratã cã e gata sã facã lucruri formidabile, eu reflectez. Cred, bineînteles: pentru moment, pentru un anumit timp, da. Dar pentru mine ceea ce conteazã este sã fie durabil. Ei bine, sunt altii care nu se manifestã si nu se aratã atâta, dar la ei se gãseste o dragoste care dureazã toatã viata. Si iatã cum, dup-aceea, eu sunt absolut convins, absolut învins - pentru cã e durabil. Luati deci aceasta ca si criteriu."

Niciun comentariu: