marți, noiembrie 22, 2005

COLEGI.RO - Mesaj de la Catalin - Flavius Stanciu

Regaseste-ti colegii si prietenii de altadata, fa-ti prieteni noi! licee facultati prieteni anunturi poze fotografi.

si uite asa o scrisoare.am fost oare colegi?nu cred.

dar Alba Iulia ca un Las Vegas al c�s�toriilor din România nu m-am gândit.Ah ce potn bun pentru prim�rie.Dac� ar vedea ei aşa departe ajungem pe bune oraş turistic:)

ia uite si scrisoare cu pricina:

Mesaj

de la: Catalin - Flavius Stanciu ( utilizator: STANCIUFLAVIUS )

data: 2005-11-22 18:19:53

Salut,

Nu suntem din Alba Iulia, dar am vrea sa ne casatorim aici pentru ca indragim tare mult orasul asta.Am sunat la Primarie la Alba Iulia si mi-au zis ca nu ne putem cununa decat daca unul dintre noi are rezidenta acolo.

Avand in vedere ca eu am domiciliul in judetul Hunedoara iar Simona in Brasov, nu ne putem casatori in orasul nostru de suflet...

Avem nevoie ca cineva care locuieste in Alba Iulia sa ne treaca pe unul dintre noi cum ca locuim la el, ca sa obtinem de la Politia Alba Iulia viza de flotant!

Dosarul cu actele de cununie trebuie depus la Oficiul starii Civile cu cel putin 2 sapt. inainte de casatorie...

Avem nevoie de un ajutor Urgent, ca sa putem obtine viza de flotant cat se poate de repede! Vrem sa ne casatorim de revelion.

Te rog, daca cunosti pe cineva din Alba Iulia, care vrea sa ne ajute, contacteaza-ne!

Tel. 0722922193

E_mail: stanciu_catalin2001@yahoo.com

Multumim!

http://360.yahoo.com/stanciu_catalin2001

Niciun comentariu: