vineri, ianuarie 14, 2005

Glumite

***************

O femeie povesteĹźte alteia:
- Acum o s�pt�mân� aud soneria şi deschid. Un tân�r corpolent m� întreab� dac� soţul este acas�. Eu îi r�spund c� nu. Atunci m� duce pe sus în dormitor şi se culc� cu mine. Şi uite aşa chestia asta se repet� în fiecare zi la aceeaşi or�. Eu sunt nedumerit�... pentru c� nu-mi dau seama ce-o fi vrând de la b�rbatul meu?!

*****************

Plou� torenţial. Un beţiv se împiedic� şi cade într-o b�ltoac�. Cineva vrea s�-l ridice, dar el protesteaz�:
- L�saţi-m�! Eu ştiu s� înot! Salvaţi mai întâi femeile şi copiii!

*****************

- ĂŽn ultimul an tot primesc scrisori de ameninĹŁare Ĺźi nu pot face nimic.
- De ce nu anunĹŁi poliĹŁia?
- Nu are rost, scrisorile sunt de la FinanĹŁe.

*************

Inteligenţa m� urm�reşte... dar eu sunt mai rapid.

*************
Oamenii fug de tentaţii... dar încet ca s� îi poat� ajunge.

*************
Exist� dou� cuvinte care iţi deschid multe uşi... trage şi împinge.

*************
Cel care se naşte s�rac şi urât are mari şanse ca atunci când o s� creasc�... s� işi dezvolte ambele calit�ţi.

*************

Baciu Ion, plecat în America, dup� revoluţie vine în vizit� în satul natal. Foarte am�rât de situaţia economic� a ţ�rii şi de viaţa cons�tenilor, vorbeşte cu preotul şi primarul satului s� fac� o adunare. Ion le explic� satenilor ce şi cum, c� a plecat din ţar�, c� îi merge binişor, dar îl doare sufletul când îi vede pe s�teni cu problemele lor, şi îşi ia angajamentul c� va trimite lunar fiecarui s�tean câte 300$. Zis şi f�cut, trece o lun�, dou�, un an, doi, şi la un moment dat nu mai soseşte suma promis�, ci doar câte 100$ pentru fiecare s�tean. Telefoane, telegrame în America: bace Ioane, hai repede acas� c�-i bai mare! Vine Ion, iar se face adunare extraordinar� la casa de cultur�.
- Ştiţi, oameni buni, se scuz� Ion, copiii au crescut, facultatea în America trebuie platit�, am şi eu nişte cheltuieli, nu v� mai pot trimite cât v-am promis.
S�tenii: E foarte bine c�-ţi dai copiii la facultate, dar NU PE BANII NOŞTRII !!!

****************

- Cum te numeĹźti?
- Maria Stan, zâmbeşte candidata.
- De ce zâmbeşti? Întreab� profesorul
- M� bucur c� am r�spuns bine la prima întrebare.

****************

- Acum sunt mâna dreapt� a şefului, spune Ionescu.
- Însemn� c� ai mult de lucru!
- Nu cine ştie ce! El este stângaci.

*****************

- De ce bateĹŁi copilul?
- M-a f�cut porc gras!
- Şi cedeţi c� prin b�taie sl�biţi?

*****************

- Repede nevast�, trezeşte-te c� arde casa.
- Salvaţi mobila! Salvaţi mobila! se aude un geam�t din şifonier.

***************

- Spune-mi, te rog, cine este blonda aceea sexy cu care te-ai salutat adineaori?
- E o doamn� cu care am început s� am relaţii profesionale.
- ĂŽn profesia ta, sau a ei?

****************

Dup� o lovitur� puternic�, care aproape îl face K.O., boxerul este salvat de sunetul gongului. În colţ, antrenorul, dându-şi seama de situaţie, îi spune acestuia:
- Am uitat s�-ţi spun c� în ultima vreme, ţi-am v�zut de câteva ori soţia s�rutându-se pe strad� chiar cu adversarul t�u din acest meci.

***************

Între b�rbaţi:
- Eu am întotdeauna ghinion!
- De ce?
- P�i s� vezi: ieri g�sesc un pormoneu. M� uit în el, era gol! Ast�zi g�sesc un costum de baie sexy pentru femei. M� uit în�untru, era gol!!!

****************

Soţul îşi g�seşte nevasta cu unul în pat.
- Cine este acest individ? Strig� el furios.
- Ai dreptate, spune soţia întorcându-se revoltat� spre cel�lalt. Cine eşti şi cum te numeşti, domnule?

*************

- Sunt trei locuri unde aş vea sa fiu sarutat�! Spune tân�ra actriţ� regizorului care îi face curte.
- Care? întreab� el emoţionat.
- Paris, Las Vegas Ĺźi Rio de Janeiro!

*************

- Câţi copii aveţi?
- Unsprezece! Noroc c� luna trecut� am reuşit s� ne lu�m televizor.

**************

O tân�r� povesteşte unei prietene:
- Duminic� la ştrand, s-au ag�ţat nişte tipi de mine, numai pentru c� îmi purtam aiurea costumul de baie.
- Cum adic�?
- În mân�....

Niciun comentariu: